سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه جامه دانش بپوشد، عیبش از مردم نهان ماند [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :13
کل بازدید :169270
تعداد کل یاداشته ها : 68
103/2/1
1:12 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
بچه های سمپاد یزد[0]
سلام خدا بزرگتر از همه معبودهای تصنعی است. دیدیم که برخی سمپادی ها زیادی ادعا دارند، بیش از اونچه که هستند. دیدیم برخیاشون خیلی از انقلاب طلبکارند، بدون اینکه کار به درد بخوری برای کشور کرده باشند. تصمیم گرفتیم ما هم با تلاش و جدیت وارد عرصه شویم تا اونها و بقیه بچه های سمپادی و نمونه ای و شاهدی بدونند که بچه های امام و انقلاب همه جا مهیای نبرد نرم و سخت هستند. شعارهای اصلی ما: مطالعه و تفکر، سپس قضاوت/ غربگرایی و سیاسی کاری، هرگز/ اسلام گرایی و سیاست دانی، همیشه/ ادعای بی دلیل و استکبار و غرور، ممنوع/ دشمن شناسی و غرب شناسی،مداوم و دقیق.

خبر مایه

برگزاری اردوی نخبگانی طلیعه معرفت دردوسطح دانش آموزی وسطح طلبه و دانشجو

 

  • ببخشید که به دلیل اشتغالات زیاد نتوانسته ام مدت مدیدی این وبلاگ محقر را به روز کنم. اما گاهی نباید ساکت نشست و باید فریاد زد. اعمال قوی و خوبی که توسط برخی گمنامام عرصه علم وفرهنگ انجام می شود را باید در حد یک فریاد بلند در همچین محیط ظاهرا کوچکی نیز برجسته سازی کرد تا الگوی آیندگان شود و کمی شاید پاسداشت تلاش های سنگین بچه هایی شود که مشغول به خدمت به عیال الله هستند بی هیچ مزد و منت دنیوی، گرچه کمتر کسی قدر بشناسد...
  • واقعا خدا را شکر می کنم که دوستان کانون اندیشه اسلامی دارالعباده و مجمع هم اندیشی نخبگان استان یزد با کمک حدود بیش از بیست موسسه و مرکز فرهنگی استان دارالعباده یزد، در حال برگزاری اردوهای تخصصی نخبگانی در چنین سطح بالایی هستند. (کلیک کنید) تا آنجا که من در جریانم، اردوی تابستان 1390 با کمک سه تشکل فرهنگی متعهد یزدی که در بخش خصوصی برای آینده بچه های یزد زحمت می کشیدند، انجام شد و الان این سطح از هماهنگی، شایان توجه جدی است. اردوی سال گذشته بی تعارف عالی بود با موضوع علم تمدن ساز در سطح طلاب و دانشجویان و دانش آموزان فعال فرهنگی و علمی استان، که بنده هم قبلا در  پست 63 همین وبلاگ، تبلیغات آنرا کار کردم. و اکنون بحمدالله در وبلاگ آنها دیدم که اردوهای تخصصی تابستان 1392 شروع به ثبت نام کرده اند که خود را باز هم موظف می دانم که تبلیغات آنها را در وبلاگم کار کنم.  البته خوشبختانه اردوی امسال، ظاهرا قرار است در دو اردوی مستقل در دوسطح الف. دانش آموزان و ب. طلاب و دانشجویان برگزار شود که شرایط ثبت نام و شیوه ثبت نام در وبلاگ نخبگان استان یزد کار شده است که می توانید مفصلش را در این آدرس  یا در این آدرس  ببینید.

 

پوستر تبلیغی اردوی دانشجویان وطلاب با عنوان سکولاریسم در نظام تعلیم و تربیت:

سومین اردوی نخبگانی استان یزد- طرح طلیعه معرفت -سکولاریسم در نظام تعلیم و تربیت

آدرس اینترنتی پوستر:upload7.ir/images/91588367207882071145.jpg و اینجالطفاپوسترچاپی باکیفیت بالارا از اینجا دانلودکنید.

ثبت نام از دانش آموزان نخبه استان نیز شروع شد...

امسال بنا به پیشنهاد دوستان بنا شد اردوی دانش آموزی بصورت مستقل تری برگزار شود، لذا ثبت نام ار دانش آموزان کمی دیرتر از دانشجویان و طلاب نخبه آغاز می شود. اکنون دانش آموزان هم با دو شیوه ثبت نام ذیل می توانند در اردوی تخصصی نخبگانی دانش آموزی شرکت کنند. دوستان دانش آموزی که تمایل به شرکت در اردو را دارند و در یزد هستند، می توانند با این دو شماره تلفن نسبت به رفع ابهامات و سوالات خود اقدام کنند: 09135258472 و 09138548664 و در شهرستان ها با شماره هایی که داده شده است، اقدام نمایند یا از طریق همین وبلاگ و ایمیل ordoo@chmail.ir  سوالات و ابهامات خویش را مطرح کنند یا ثبت نام بفرمایند. موضوعات اردوی دانش آموزی به زودی در همین وبلاگ می آید.

 

کاهش هزینه دریافتی اردو  از افرادی که توان پرداخت کمتری دارند 

با توجه به اینکه برخی دوستان نسبت به هزینه دریافتی اردو اعتراض داشتند، گرچه منابع مالی برگزار کنندگان بسیار محدود و ناکافی است ولی باز هم  جهت بهینه سازی کار و استفاده بیشتر برخی دوستان که بضاعت کمتری دارند، هزینه اردو از شصت هزار تومان به پنجاه هزار تومان تقلیل یافت تا تعداد دوستان بیشتری بتوانند در اردو شرکت کنند. البته آرزوی ما هم این بود که کمتر بشود ولی اردویی که در قم با سطح خوبی از اساتید و در جایی خوب نزدیک حرم بخواهد برگزار شود حداقل چهار برابر پنجاه هزار تومان خرج دارد که ما تلاش می کنیم دنبال خیرین و منابع مالی دیگری برویم تا بلکه شرایط برگزاری اردو بهبود یابد.

تخفیف بیشتر برای شرکت کنندگان در اردوی سال 1391

قرار بر این شد که شرکت کنندگان دو اردوی نخبگانی سابق طلاب و دانشجویان، مبلغ چهل هزار تومان هزینه اخذ شود.


انتشار کتاب مطالب مطروحه در اردوی سال 1391 به زودی

متاسفانه نتوانسته بودیم تا کنون کتابی از محتوای اردوهای جنبش نرم افزاری و نخبگانی استان به مخاطبین ارائه دهیم تا مباحث صورت ماندگارتری به خود بگیرد. البته کمبود نیرو و نبود برنامه و کمبود بودجه از دلایل اصلی این مهم هستند. اما خوشبختانه با جدیت برخی دوستان مطالب مهمی از اردوی سال گذشته پیاده سازی و ویراست شده است وبرای انتشار در حال آماده شدن می باشد. امید که به زودی اولین کتاب اردو از چاپ خارج شود و چشم ما وشما و تمام دلسوزان علم وفرهنگ به دیدن آن روشن شود که قدمی است رو به جلو و امیدآفرین. در نظر داریم انشاء الله در آینده با کمک برخی از فعالین داخل اردو، از مباحث مطروحه مقالات و کتاب چه هایی استخراج کنیم تا برای کارهای تخصصی آیندگان چراغ راهی شود وبه رشد وبالندگی نخبگان استان کمک شود، انشاءالله تعالی.

برای ثبت نام  از یکی از دو طریق ذیل اقدام بفرمائید

1- یا فرم اردو را از این آدرس  دانلود کرده و پس از تکمیل آن، به ایمیل ordoo@chmail.ir ارسال بفرمائید تا برای امتیازبندی و انتخاب شرکت کنندگان اردو  بتوانیم  از پاسخ های شما به سوالات مطروحه در فرم،افرادی را انتخاب کنیم.

2-دانشجویان و طلاب یزدی تماس تلفنی با شماره های  09130713193 و 09138525914  و  داتش آموزان یزدی با شماره های 09135258472 و 09138548664  تماس حاصل بفرمائید تا با دریافت فرم و تکمیل و تحویل آن،ثبت نام شما کامل شود. 

دوستان طلبه و دانشجو و دانش آموز ابرقویی، لطفا با آقای فلاح زاده تماس بگیرند: 09127466414

دوستان طلبه و دانشجو و دانش آموز بهابادی، لطفا با آقای کارگر تماس بگیرند: 09132596719

دوستان طلبه و دانشجو و دانش آموز بافقی، با آقای مهدوی تماس بگیرند: 09132592184 

دوستان طلبه و دانشجو و دانش آموز اردکان و میبد و سایر استانها، لطفا با آقای مومنی تماس بگیرند: 09191502674