سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با آبْ خود را از بوی آزارنده پاک کنید و به خودتان برسید که خداوند ـ عزّوجلّ ـ، بنده پلشتی را که هرکس کنارش بنشیند، از [بوی بد] او رنجه شود، دشمن می دارد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :6
کل بازدید :169313
تعداد کل یاداشته ها : 68
103/2/5
7:43 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
بچه های سمپاد یزد[0]
سلام خدا بزرگتر از همه معبودهای تصنعی است. دیدیم که برخی سمپادی ها زیادی ادعا دارند، بیش از اونچه که هستند. دیدیم برخیاشون خیلی از انقلاب طلبکارند، بدون اینکه کار به درد بخوری برای کشور کرده باشند. تصمیم گرفتیم ما هم با تلاش و جدیت وارد عرصه شویم تا اونها و بقیه بچه های سمپادی و نمونه ای و شاهدی بدونند که بچه های امام و انقلاب همه جا مهیای نبرد نرم و سخت هستند. شعارهای اصلی ما: مطالعه و تفکر، سپس قضاوت/ غربگرایی و سیاسی کاری، هرگز/ اسلام گرایی و سیاست دانی، همیشه/ ادعای بی دلیل و استکبار و غرور، ممنوع/ دشمن شناسی و غرب شناسی،مداوم و دقیق.

خبر مایه

***این مطلب را از یکی از ده ها نفر از دوستانم که قبلا دانش اموز سمپاد بوده اند وامروز در حوزه های علمیه مشغول به تحصیلند، خدمت شما ارائه می دهم. به این امید که برای سایر دوستان هم مفید افتد. دوستم در وبلاگ صهیون پژوه:

 الحمدلله در سالیان اخیر، رشد کمی و کیفی حوزه های علمیه تشیع بی نظیر بوده است و حوزه، امروز با ده، بیست سال پیش قابل مقایسه نیست، گرچه راه نرفته بسیار است. در حوزه ها، پول و مدرک چندانی یافت نمی شود ولی محیط عالی علمی و پژوهشی و اخلاص و تقوا و برنامه و هدف و ارتباط با معرفت شناسی و علم شناسی اصیل، در سطح خوبی مهیاست. واقعا محیط علمی و دینی عالی است. به عنوان یک راه رفته می نویسم تا از زیر دین دوستانی که تجربه نکرده اند، بیرون بیایم.اگر حوزوی نبودم، قطعا فرصت را از دست نمی دادم وهمین امروز، دست به کار می شدم. حتی اگر از نظر سنی از برخی دوستان گذشته است، اما نوجوانان و جوانان متعهد و جدی در فامیل و آشنایان بسیارند که عزم جهاد علمی بسته و در راه خدا فداکاری کنند و به صف سربازان راه امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف بپیوندند.

هیچ وقت دیر نیست، هنوز وقت باقی است. بخاطر حفظ اسلام، برای یافتن اصیل ترین علوم و مبارزه جدی با صهیونیسم جهانی و اربابان علم و قدرت در دانشگاه های زیر نظر فراماسون ها و صهیونیان، برای رهایی از شر علم سکولار و نظام آموزشی دئیستی و ماتریالیستی و فراماسونری رایج بین مسلمین، برای رسیدن به مرزهای تولید علم مبتنی بر حقیقت نه مبتنی بر ماده گرایی، برای شناخت دقیق اسلام و اصلاح نظام اموزشی ماسونی-سکولار دانشگاهی در  دو دهه آینده، باید سیل نخبگان دلسوز حوزه ها را پر کنند و آینده شایسته ای را برای ایران واسلام بسازند، که ازمراکز سکولار آموزشی،امیدی نیست. این مطالب را نه از سر  تعصب که به امید تعقل دوستان و مخاطبان عزیزم نگاشتم که سالهاست نظام های تعلیمی  در حوزه و دانشگاه های سراسر جهان را و انواع فلسفه های اموزش و پرورش را رصد کرده ام و دیگر هیچ شکی برایم باقی نمانده که تنها راه اصیل برای نجات ما، توسعه و تثبیت و تعمیق مطالعات در سیستمی غیر سکولار و بومی است. (درباره نظام ماسونی حاکم بر دانشگاه در قبل از انقلاب ر.ک: فراماسونری ونهادهای فرهنگی ایران/ نشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی.) این شما و این اخرین اطلاعیه معاونت اموزش حوزه های علمیه:

 نظر به استقبال گسترده متقاضیان شرکت در آزمون ورودی حوزه های علمیه،مهلت ثبت نام اینترنتی پذیرش حوزه علیمه برادران تا 31 فروردین ماه تمدید شد.

قابل توجه متقاضیان پذیرش حوزه های علمیه: مهلت ثبت نام(اینترنتی) پذیرش حوزه های علمیه برادران، تا31 فروردین1389تمدید شد داوطلبین گرامی،جهت ثبت نام حوزه های علمیه سراسر کشوردر سال 89-90 اینجاراکلیک کنید با‌یاری خداوندمتعال ودرظلِّ توجهات حضرت ولی‌عصر مرکزمدیریت‌حوزه های علمیه از برادران واجد شرایط برای تحصیل در دوره‌های بلند مدت و کوتاه مدت (سفیران هدایت) ثبت‌نام می‌نماید.

الف) شرایط عمومی داوطلبان:

1- برخورداری از صلاحیت‌های اعتقادی، اخلاقی واجتماعی
2- اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری‌اسلامی ایران
3- تابعیت جمهوری اسلامی ایران
4- برخورداری از سلامت جسمی و روحی
5- موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه
6- نداشتن منع قانونی از نظر نظام وظیفه

ب) شرایط اختصاصی دوره بلند مدت:

1- قبولی حداقل سوم راهنمایی با حداکثر سن 18 سال (متولدین سال 1371)
* سنوات تحصیلی بالاتر از سوم راهنمایی و مدت خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه می‌شود
* داوطلبان دارای مدرک کاردانی و بالاتر، نباید در زمان ثبت نام، بیش از شش ماه از تاریخ فراغت تحصیلی آنان گذشته باشد
2- تعهد تحصیل تمام وقت حداقل تا پایان سطح یک

ج) شرایط اختصاصی دوره پنج ساله تربیت مبلغ (سفیران هدایت):

1- داشتن مدرک دیپلم با حداکثر سن 25 سال (متولدین 1364)
* سنوات تحصیلی بالاتر از دیپلم به حداکثر سن اضافه می‌شود.
2- تعهد تحصیل تمام وقت به مدت دوره.
3- تعهد خدمت تبلیغی (به مدت سنوات تحصیل) در مناطق مورد نیاز .

د) اولویت‌ها:حافظان‌حداقل یک‌ششم قرآن کریم یا نهج‌‌البلاغه، خانواده های محترم شهدا ، فرزندان‌‌جانبازان،آزادگان ، و داوطلبان مناطق محروم، از اولویت برخوردارخواهند بود.

ه‍) حافظان کل قرآن کریم ، دانشجویان و دارندگان مدرک‌ کاردانی و بالاتر، آزمون کتبی ندارند و قبولی آنان براساس‌ معدل‌ کل آخرین‌ مدرک ‌تحصیلی و مصاحبه می باشد.

و) ثبـت نام: زمان ثبت نام ازتاریخ 1/12/88 الی 31/1/89 جهت دریافت دفترچه راهنمای پذیرش وکارت ثبت نام اینترنتی به ادارات مرکزی پست شهرستانها مراجعه فرمایید.

ز) آزمون: آزمون به صورت ‌کتبی در دو مقطع سیکل و دیپلم با موضوعات قرآن، احکام، معارف اسلامی، ادبیات و زبان فارسی ، عربی، ریاضی، معلومات عمومی، هوش‌ و استعداد برگزار می‌شود ؛ تاریخ آزمون روز جمعه10/2/89 ساعت 9 صبح می باشد.

ح) اعلام نتیجه آزمون: تاریخ : 8 / 3 / 1389 درمراکز برگزاری آزمون و سایت معاونت آموزش حوزه.

* داوطلبان ، جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت معاونت آموزش حوزه به آدرس اینترنتی: http://www.howzeh-qom.com/ و یا با شماره تلفن 2922051-0251(داخلی های 298- 295- 285) برای دوره بلند مدت وتلفن های2902940-0251مستقیم و 2922053(داخلی230) برای دوره کوتاه مدت (سفیران هدایت) تماس حاصل نمایید. منبع: سایت اموزش حوزه مقدسه قم

اطلاعیه ثبت نام جدیدسطح3و4:ویژه متقاضیانی،که پایه دهم راتاپایان سال88 به اتمام رسانده اند/تا تاریخ 30/2/1389

اطلاعیه پذیرش دانش پژوه دررشته مطالعات اسلامی به زبان های انگلیسی وعربی دردوسطح سه وچهار1389

مرکز تخصصی کـلام در سـطح 2و3 برای سال تحصیلی 90-89 دانـش پـژوه می پذیرد

پذیرش مرکز آموزش تخصصی شیعه شناسی سال تحصیلی 90- 89

اطلاعــــــیه ثبــت نــام کلیــه رشــته های مراکز تخصــــصی حوزه های علمیه:اینجا کلیک کنید.

مکان ثبت نام: قم،مدرسه شهید صدوقی فاز 3 بین طبقه دوم و سوم دفتر امور رشته های تخصصی


89/1/28::: 4:8 ع
نظر()