سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید هرچند در ژرفای دریا فرو روید و خونتان بریزد . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :8
کل بازدید :168775
تعداد کل یاداشته ها : 68
103/1/9
6:26 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
بچه های سمپاد یزد[0]
سلام خدا بزرگتر از همه معبودهای تصنعی است. دیدیم که برخی سمپادی ها زیادی ادعا دارند، بیش از اونچه که هستند. دیدیم برخیاشون خیلی از انقلاب طلبکارند، بدون اینکه کار به درد بخوری برای کشور کرده باشند. تصمیم گرفتیم ما هم با تلاش و جدیت وارد عرصه شویم تا اونها و بقیه بچه های سمپادی و نمونه ای و شاهدی بدونند که بچه های امام و انقلاب همه جا مهیای نبرد نرم و سخت هستند. شعارهای اصلی ما: مطالعه و تفکر، سپس قضاوت/ غربگرایی و سیاسی کاری، هرگز/ اسلام گرایی و سیاست دانی، همیشه/ ادعای بی دلیل و استکبار و غرور، ممنوع/ دشمن شناسی و غرب شناسی،مداوم و دقیق.

خبر مایه

 

 

 

 

 ساعت حدود 11، ابتدای سخنرانی محمود احمدی نژاد در میدان آزادی . فتنه گر سبز (میرحسین موسوی) در تقاطع خیابان نواب و آزادی حضور پیدا کرده و پس از آنکه مردم با شعار های "موسوی درغگو " "مرگ بر میر یزید منافق"به سمت او حمله ور شدند ، تیم حفاظتی به سرعت اورا به یکی از کوچه های فرعی برده و در یکی از خانه ها مخفی می کند و...

ساعت حدود 11 ، ابتدای سخنرانی محمود احمدی نژاد در میدان آزادی . میرحسین موسوی که 8 ماه از فتنه ها و ضربه هایی که به نظام اسلامی وارد کرده است می گذرد به همراه اطرافیان و تیم حفاظتش بعد از مدتها هوس حضور بین مردم کرده و طبق وعده قبلی که از شبکه های ماهواره ای به هوادارانش اعلام کرده بود در تقاطع خیابان نواب و آزادی حضور پیدا می کند.

 به گزارش صراط لحظاتی پس از رویت او توسط مردم انقلابی تهران موجی از نفرت به وی نمایان شده و حاضرین در خیابان یکصدا به سر دادن شعار علیه سردسته ی آشوبهای خیابانی ماههای گذشته اقدام می کنند.

 "مرگ بر منافق" "دیکتاتور مخملی حیا کن، مملکتو رها کن" "عامل آمریکایی اعدام باید گردد" "موسوی درغگو " "مرگ بر میر یزید موسوی" از جمله شعارهایی بود که نثار مردی! شد که خود را زمانی در بین تهرانی ها محبوب می دید .

 تیم حفاظت موسوی که از اوضاع بوجود آمده نگران بودند ناگهان با هجوم مردم به سمت این چهره منفور وارد خیابان رودکی می شوند و سپس با سرعت وارد کوچه بن بستی به نام معصومی شده و موسوی را به سمت منزل یکی از ساکنین هدایت می کنند. بنا بر شنیده های موثق خبرنگار صراط پس از 3 ساعت نگهداری میرحسین در منزل و با توجه به تجمع مردم و احتمال هرگونه اتفاق برای موسوی تیم حفاظت وی پس از مشورت با یکی از فرماندهان بسیج تصمیم می گیرند تا به صورت پوششی و نا محسوس، چادر بر سر این مرد(!) متوهم مجرم کرده و با این طرفند او را از این مهلکه نجات دهند.  حدود ساعت 14 تیم حفاظت موسوی با احتیاط کامل و رعایت مسائل امنیتی با پوششی پارچه ای! میر حسین را از محدوده خارج می کنند و همچنان این مرد(!) 68 ساله صحیح و سالم است. آخرین اخبار رسیده به صراط حکایت از آن دارد که موسوی قصد داشته دیشب با پرواز تهران - تبریز از پایتخت خارج و به تبریز عزیمت کند که اعتراض مردم تبریز هم مانع از سفر وی شد.  گفتنی است ابوالحسن بنی صدر الگوی میر حسین موسوی در سال 1360 با چادری بر سر از کشور گریخته بود که ظاهرا علاقه ی بیش از حد به بنی صدر می تواند از جمله عوامل این حرکت مردانه (!) موسوی باشد! 

                

88/11/24::: 1:49 ع
نظر()
  
  
شبکه " ان. بی.سی" آمریکا در گزارشی از حضور بی سابقه مردم ایران در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ضمن اعتراف به باشکوه بودن این راهپیمایی به نقل از طرفداران ضدانقلاب و حامیان سبزها نوشت: ما باختیم و آنها پیروز شدند.به گزارش الف، در این گزارش آمده است: سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران فرصتی شد تا نظام ایران در برابر مخالفانش قدرت نمایی کند. شمار معترضان براساس اعلام سایتهای مخالف دولت صدها تن بود این در حالی است که در تظاهرات های قبلی شمار معترضان هزاران نفر اعلام شده بود. خبرنگاران ان بی سی ادامه داد:  رسانه های خارجی از جمله شبکه  ان. بی.سی اجازه یافتند مراسم روز 22 بهمن در میان آزادی را پوشش بدهند؛ جایی که صدها هزار نفر از مردم ایران برای گرامی داشت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گردهم آمده بودند.خبرنگار ان بی سی نیز مانند دیگر خبرنگاران غربی در تهران، با وجود حضور میلیونی مردم، امروز به دنبال سبزها و معترضان می گشت و به این موضوع بیشتز از اصل مراسم اهمیت داد و گزارش کرد: حضور گسترده نیروهای امنیتی از جمله پلیس ضد شورش و نیروهای موتور سوار در تظاهرات روز پنج شنبه برای متفرق کردن معترضان ضد دولتی که قصد داشتند در سالگرد پیروزی انقلاب ایران تظاهرات کنند، مشهود بود.
یکی از معترضان نیز که خواست نامش فاش نشود در گفتگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که وی تلاش کرد تا به تظاهرات معترضان بپیوندد اما با ناامیدی تظاهرات را ترک کرد. وی گفت: حدودا 300 نفر از معترضان را دیدم. فکر کنم حداکثر 500 نفر بودند. اما هزاران نفر از حامیان نظام در اطراف ما بودند. این بدان معناست که ما باختیم و آنها برنده شدند. آنها ما را شکست دادند. آنها می توانند افراد بیشتری را هم گردهم بیاورند. ما شکست خوردیم.








در صورتی که عکس ها باز نشد به این آدرس مراجعه کنید: http://www.598.ir/view.aspx?Id=1408
سایر رسانه های غربی که در تهران خبرنگار دارند نیز یا درباره عظمت راهپیمایی ملی 22بهمن88 سکوت کرده اند و یا تلاش کردند با بزرگنمایی سخنان رئیس جمهور در این مراسم، ذهن بینندگان خود را از موضوع پایان موج سبز و بازگشت هواداران آنها به میان ملت، منحرف کنند.